iloveit. WHOOT WHOOT


comel kan aku? hahaha
Lawak k lawak. Orang selalu cakap saya hodoh saya tak hot saya tak comel macam awak saya tak lawa macam awak. K aku comel kan? So what?! Aina suke cakap dia comel kat aku. Rase nak sepak jee muke dia HAHAHAHA. K gurau jee. Gurau manjee *muke gedik sikit* well aina kan BESTFRIENDFOREVER aku. Ainnur tolong jealous k :DD

Jumaat bersamaan semalam. My mother sangat baik nak belanja kteorg makan luar. WOW! Then semua siap cepatcepat laah kan. Actually mak takmasak k penat je aku masak nasi. Banyak plk tu HAHAHAHA. K kteorg makan kat s2. Kedai yg dulu kteorg pegi tu. Kau mane tahu hahahaha. Biasenye kteorg makan situ makanan yg berHAILAM lah. Aku kuehtiaw hailam same goes to abglang. Abg mihun sup while angah and mak mee hailam. Ad makan nasi goreng biasa. HAAA! Ini yg aku nak cerita :DD kteorg semua makan seapsedap lah kan. Aku makan takhabis semua org habis and ad pun makan takhabis katenye kenyang. So pelik. Then mak nak rase ad punye nasi goreng then mak buat muke. Kteorg pelik. Nak tahu ape mak cakap? Mak cakap "asal rase macam nak basi?" then ad "saye pun rase mcmtu sebenanye" then abah cakap "asal tak cakap boleh tuka tadi". Time tu semua gelak. Sebab why? Sebab nasik dia dah tinggal setengah nak mtk tuka hape? Dah setengah baru rase basi? HAHAHAHAHA. Then mak suruh lah ad makan kueh tiaw aku yg tak habis tapi ad cakap "takpela dah kenyang" HAHAHAHAHAHAHA ad kenyang makan nasi basi :DDD Then kteorg balek. Aku tgk tv sekejap and aku rase sangat mengantok dan tiduuuur :)

K yg aku cite tadi malam pagi pulak ade hari persaraan puan hajah jamieh. K aina lupe nak bwk turun spec semua org malas nak teman dia pegi amek spec kat kelas. Nak naik tingkat 3 memang tak ah. Penat doe. So kteorg pegi duduk paling depan and betolbetol depan CAKLEMPONG :) Aku lupe nak pandang mirra main tanglong. Adoyai -.- hahaha. Then tibetibe ade akak panggil suruh amek gamba for kelab seriously aku takreti so aku duduk balek tgk bebudak nie baut persembahan. Then dah sudah semua pegi babai puan jamieh aku mimi dgn aja pegi berburak kat belakang HAHAHAHAHA. Mimi dgn aja plk pegi tahan puan norhayati. Tak puas hati punye pasal. org tanye "cikgu ape sebabsebab darah tinggi?" cikgu cakap sebab pemakanan dorg menyelit sebab stress. Memang betol pun :DD APE APE JELAH WEEEH :P. Hahahahahahahahahahahahaha kbai :)

Comments

Popular Posts