The dayyy

Hai hoy hee huu hoo. Hahahahahahahaha k. Lame gile aku tak update blog kat. Dah berhabuk dah haa. Achumachumachum! k resdung :DD Aku manade resdung lah k diam. Haritu aku masok tilawah alquran kat sekolah k seriously menggelabah. Aku punye suara menggigil punye suara. GELAB-BAH! Bak kate aina :D Besok tu plk ustazah dengan ayat kesian "masok lah masok lah masok lah" aku pun MASOKLAH syarahan agama :DD Kelakar kan? Cakap kelakar sekarang! hahahahaha k. Serious gagap. Banyak hal aku nie tadi gelabah sekarang gagap plk. Baik takya jadi orang no confident at all! :DD diam lah kau. *wuuuuuuuuuu burung belatok and the gang asyik pandang gang kteorg tahu lah KAMI hot :DD

K sekarang nie hm start dari hari isnin haritu lh kalau tak silap aku kan. hm ade exam tahu. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. K takya tanye susa tak? Senang tak? Boleh buat tak? Ade yang kau tinggalkan tak? Org tertentu je boleh tanye hahahahaha k. Nt tgk result samesame k. Org tertentu je boleh tahu k diam! HAHAHAHAHAHAHAHAHA :DD

Haritu angah tunang. YEAAAAAAAAAAAAAAAH aku cameraWOMAN yg tak berjaya. Banyak gamba aku tak amek -.- busy sangat. Asyik kene penggil eh yeke? Sure? Okay aku malas. Pandai pun jujur HAHAHAHAHA. K the only kawan aku yg datang HANIM. Itsokay, akak aku kahwin MAKESURE korg semua datang! :DD K agak best budak yg paling jadi perhatian iqbal. Awesome banyak hal dia buat :D awesome handsome betol. K aku penat nak menaip kbye. Wish me luck for biology and pendidikan islam tomorrow byeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :DD

Comments

Popular Posts