WHY?!@##$%^&**()

K saje je buat mcmtu hahahahahaha. kenape eh lelaki suke bagi harapan kat perempuan? k tu boleh tanye kat lelaki lah saya nie perempuan. k tamat. kenape orang suke fake kan diri sendiri? hm maybe boleh dapat POPULARITI kot ^^ aku pun nak jgkkkkkkkkkkk! nak org kenal titeww hiwhiwhiw okay stop menggedik ain ;D tw tak? aku rase sekarang nie makin ramai musuh aku --' no i dont mean MUSUH hm. ramai orang yg taksuke aku kenape eh? aku kacau ayah dia ke? taknak aku! abah aku lagi handsome k. sorry if korg taksuke care aku taksuke boleh pegi main jauhjauh yang suke boleh mtk nombo eh HAHAHAHAHAHA okay stop ain ;D

duhai si paripari ;D paripari lah sangat hahahahaha weh! aku geram gila dgn kau. GERAM SANGATSANGAT! Amek kau k takdelah sangat mane kan just geram lah ;D yela like i said before kau datang kat aku bile kau sangat memerlukan sekarang nie aku rase sangat terpinggir dari kau errr aku sayang kau ;( and kau. stop ah weh aku terase and saket hati bile kau buat aku mcmtu aku cube jage hati kau takpena aku cakap something yg saketkan hati kau maybe penah tapi bertapis tapi kau hah! terangterang weh kau ade nampak muke aku suke ke bile kau buat mcmtu? tahu lah sekolah perempuan tapi tu maruah aku! ;( jgnlah spoilkan mood aku harihari ;'( care kau bgtw semua org mcm aku tade perasaan doe mmg lah aku diam kang aku nges kau kate aku gedik baru ckp sikit dah touching. GTH weh GTH! -.-

its must be a secret! hahahahaha k. aku sgt suke dgn budak kelas aku weh. well kteorg kat dari group yg lainlain then bile kteorg jadi sekelas jd group lain plk. k kteorg mule lah cerita pasal gang kteorg mcmtu mcmnie yg tu yg nie hahahahaha. okay yg penting nobody perfect we always dont get what we reallyreally want k broken boleh pegi mati lah nie kan? speaking puntakreti HAHAHAHAHA k aku tak susa kan mayah kau pun k aku dah meriban sebelum aku terus merepek better aku stop kbai ;)

Comments

Popular Posts