HALLLLO

Hahahahahaha. Aku if start nak tulis blog mesti tak bagi salam and tak tanye khabar. Hamboi terok perangai doe. Biadab sungguh k sorry. Aku menggila di blog sendiri. HAHAHAHA takpe aku tak susahkan kau pun. k diam hahahahaaaaaa ;D

Semalam mlm aku gerak pegi selangor k walaupun mengantok aku kene tahan mate teman angah. Sebab risau angah drive malam2 dia bukan betol pun. Sebab tu aku ajak ira. Kteorg borak bising sikit takde lah angah feel nak tydo tapi malangnye ira takdapat ikot. BUSY k. Aku borak dengan angah selang setengah jam. Sampai teros tydo HAHAHAHAHA. Then pagi kteorg gerak pukul 11pagi. AWAL dari biase sebab yang aku takpasti. K dalam kete along crita kisah sedih hidup dia k nak nges. Diam ain diam ;)

SHAKIRIN ;) Kau pelik actually kau dah boleh stop sayang aku. Hmmmmmmmmm tahla. Aku takleyh pakse kau. Bagi lah aku mase dulu k. Kalau boleh aku terima lah kau k ;) and BUDAK kau maybe gamba aku tade kat situ or maybe gamba aku dalam hati kau kot. Takpe aku redha k. Maybe one day aku dapat yg lagi bagus kan? i love you ;)

Mak cakap start esok JANGAN NAK FACEBOOK FACEBOOK lagi. Sebab kene tolong kemas itu ini. Yeaaaaaaaaaaah angah nak tunang -.- aku dah agak. Aku takot tade time nak study. HELPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP me! Aku nak jadi pilot. K lain topik. Serious aku takot weh. Exam dah gile nak dekat nie ade banyak benda aku takfaham. Tolonglah jadi buat study group ;3
And dear mom im will not open my facebook account. Twitter maybe HAHAHAHAHA ;D

K tibetibe nak cerita pasal citecite. Sekarang lah time nak decide pasal citecite right. k atika nak jadi doktor haiwan taksilap aku lah. Aina nak jadi doktor takesa doktor pape asalkan doktor ;D Aja plk nak jadi doktor gigi siap wish if result spm dia okay dia nak amek medic kat U ;D Tinggi citacita. Gedeng lagi tak bole blah nak jadi pensyarah *buat muke comel dia* hahahaha. And aku plk nak jadi PILOT *tangtaraaaaaaaaang!* hahahahaha. k aku rase maybe citecite aku tinggi sangat. Ade yg cakap okay maybe dapat. So aku rase if takdapat jadi pilot aku nak jadi cikgu jee ;) So if aku dah habis belaja doakan kejayaaaan kteorg semua kayyyyyyy ;) WINKWINK ^^

*dear past please dont step on my shoulder again ;)

Comments

Popular Posts