HAI you all. I all sehat nie haa k. Dah mcm apek dah aku nie hahaha. k sepatotnye aku kene start tuition smlm tw. Tapi malas punye pasal aku taknak. So tade lah tuition lagi so aku amek kesempatan tgk cerita PATAH SERIBU. Tahu taaak? Cerita tu best tapi boring sebab cerita dia slow. K sharnaaz tough! ;D OHMAIGOD ;D k diam. Boyfren aku tuuu ;D Takpaya jealous sgt and shila amzah aweeeeeeeeeeeeesome >< comel gile ;) hahahaha

K sekarang nie aku tak tahu kenape aku tgk abah mcm penat jee memangjang. Dia mmg sayang pokok bunga dia tw so kene siram harihari so. Dia suruh aku siram tahla care dia macam tak larat tw. Tapi tah. Aku tgk dia bile dia duduk tgk tv dia boleh tertyo. Kadang terus baring. Tengok tv terus tydo. Nampak mcm penat sgt. K alhamdulilah abah dah stop smoke. Hope kekal dia stop sebab mcm dulu stop dah lame dia sangap sgt kot hisap balek -.- k dont do it again k. Taknak tgk abah kat hospital lagi ;'( nges sikit. khabis ;D

Semalam shakirin buat ss gune telefon ruma. Haaa awesommmmmmmmmmmmme tak? hikhok kau pun caye. Mane ade ss telefon ruma ;DD k. Aku nyanyi lagu carta hati full version tw just tade guitar jeee ;DD HAHAHAHAHA k bebel banyak. Memang lah shakirin mmg kuat cakap kadangkadang sampai taklarat nak denga k denga jee sebab aku mmg suke denga cerita GEBANG dia. awesommmmmmmmmmmmmmme ><

i DO love you babe. Mr J ;) kbai

Comments

Popular Posts