;)

Actually malas nak update tapi aku rajin kan diri aku nak update blog nie. K semalam aku tak dtg sekolah harinie aku dtg bapak kecoh. Aku ke sana sini semua sebok tanye 'knp tk dtg smlm weh' malas betol jadi hot nie kbye. HAHAHAHAHA. Takdela, well you know me! Aku penghibur weh tapi tak berminat jadi rajalawak kbye. HAHAHAHAHA. Mimi tak dtg tk heboh pun k aku tak dtg banyak gile benda aku tertinggal. Takesa lah yang penting korg happy. Btw aina belanje pen ^^ seringgit -.-

K hanim cerita ade budak baru masok kelas dia. k banyak betol benda buruk aku denga paal dia k. Dia HOT kat sekolah lame dia SMK SERI PAGI okay hot anda sebentar je. Sebab anda kat SMK PUTERI skrg. Semua perempuan harap maklum HAHAHA. K orang kate dia msok gun org dalam sebab dia ade 1A and 1E okay kau ingat senang nak masok puteri. Fine gune org dalam GTH -.- muke dia mmg lawa aku tgk dia tadi. Sombong nak mampuih -.- bajet lawa leteww ingat aku heran? -.- Puteri rapat sgt dgn dia elok lah tu aku tgk perangai dah lebih kurang. K diam ain diam ;DD

Ajun? kbai. Nombo yg anda dail tidak dapat dihubungi ;DD Zzzzzzzzz night ;)

Comments

Popular Posts